Ilerleyen günlerde talim ...

      Merhaba Alper ve arkadaşlar.


      Dün gece çok güzel talim yaptık..6 kişiydik ve 3v3, 4 maç yaptık.
      Eski günlerdeki gibi heyecanlı ve zevkli oldu. Birde Skaype kursaydık harika olurdu...

      Diyeceğim o dur ki, bunu devamlı hale getirmeye çalışalım ve
      '' Talimler '' adında bir sayfa açalım.
      Burada başta, talim kuralları yazılsın.
      Ardından o gece ki talim hakkında bilgi veririz.
      Kaç kişi, kimlerdi, yapılan talim maçları... gibi.
      Bilgi verme işini de ya devamlı katılan bir arkadaşımız görev edinebilir veya o gece katılan bir arkadaşımız yapabilir..

      Ve bu sayfaya, talimler hakkında düşüncelerimizi, görüşlerimizi, birliklerin durumlarını filan
      yazarız.. Hatta karar alırsak replayleri koyarız, böylece hem yeni ve eski arkadaşlarımızı hem de daha
      Attila yı almamış yani tereddüt eden eski arkadaşlarımızı,
      bilgilendiririz, daha da önemlisi heveslendirmiş oluruz.

      Bu işi istim üstündeyken yapabilirsek ne mutlu bize, korkum bu iş tavsamasın, yazık bize, yazık DH ye...


      teşekkür
      1) Rome2 de bir kaç major milletin ordu çeşitliliği iyidir, geri kalan milletlerin belli güçlü yanları vardır. Parthia alırsın atlarl bir planın vardır, menzilli planın vardır Helen alırısın .kargı,fil ,piyadede ona göre millet seçersin. Shogun 2 de hepsi mevcut ,kendi ordunu kendi şekillendirirsin.Plan uygularsın. Attilada bunu yapamıyorsun. Menziller çok güçsüz işe yaramaz. Atlı okçularda dahil. Attilada piyadeler her milette her düzeyde var. olmayaınıda rütbeyle olduruyorsun. Atlarda bir okadar dengesiz. Rütbe kurtarmıyor.Atı güçlü olan millet önde. At + piyade mücadelesinden başka bir şey yok. 20 saate aynı şeyleri yapmaktan sıkıldım. Rome 2 resmi forumda ibr idda bulunup Süevi-Parthia yener diyip bir paln yapardım . Farklı-unorthodoz bir orduyla turnuvada bir adam elerdim.Farklı strateji gelişrebliyodum. Bu oyunda böyle bişey uğraştım ,yapamıyorum.Öyle bir imkan yok.

      2) Map küçük sağdan soldan at ,atlı okçu geçirmek sıkıntı,birler yavaş ,koşmuyoda sanki yürüyor.20 dk quick savaşda beraber yatmak çok kolay.Oyun daha beta.